du kanske inte visste att...

OBS: JAG SVARADE PÅ FRÅGORNA IGÅR SÅ DET BLIR LITE FEL MEN MEN...

Du heter:
Wilma
Smeknamn: har typ inget men om jag blir kallad något så är det typ Wilmis

Låt som när du är ledsen sörjer till: hehe, typ fire flies (a)

Vad tror folk om dig? har ingen aning:P

Stämmer det? Vet inte:P

Vad får du oftast komplimanger för? För att jag typ ritar bra.

Hur imponerar man på dig? olika

Brukar du skratta för dig själv? såklart (a)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: haha, för pinsamt att säga

Var bor du? Sävar & Backen

Trivs du där? japp

Hur svarar du i mobilen? typ hej

Vem ringde du senast? Lovina

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Kommer inte ihåg, typ mycket saker
Antal timmar sömn inatt: 9 & en halv + en timma, om det gills att jag somnade i soffan innan jag gick och la mig (A)

Sov du ensam: Jag och Lovina sov hos mig;)

Brukar du komma i tid: typ

Hur känner du dig nu: varken glad eller ledsen, typ fundersam :P

Vanligaste färg på dina kläder: Helt olika

Vad tycker du om fötter: inget speciellt

Vad saknar du: haha, typ min klass<3

Hade du en bra kväll igår: japp:D

Favorit dryck på morgonen: vatten
När brukar du oftast gå och lägga dig: olika typ halv tio

Är du blyg? lite
Sysslar du med någon idrott: nopp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: typ inget:P

Är du nöjd med ditt liv: aa

Är du bortskämd: Tror inte det

Vad ska du göra imorgon: kanske åka slalom, men jag tror inte det

Vad är det värsta du vet? insekter, att ha tråkigt mm

Har du bra vänner och äkta vänskap? jupp

Vad är det finaste du fått? vet inte :p
En speciell dag du minns: många:P

Du samlar på: kanske ringar?

Vem ringer du när du är arg/ledsen: kanske Tina<3
När grät du senast: minns inte

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa en massa kamera grejer och fara utomlans<3

Vill du gifta dig: Någon gång ja!
Vill du ha barn: Inte nu men någon gång vill jag det;)

Är du musikalisk? haha,nä!

Vad dricker du helst när du är törstig: vattteen!!!

Bor dina föräldrar tillsammans: naj:p

Har du någon gång gråtit dej till sömns: det har jag säkert

Biter du på naglarna: nej:)


Frågorna är snodda från denna blogg, klicka här!

 

 

OBS: JAG SVARADE PÅ FRÅGORNA IGÅR SÅ DET BLIR LITE FEL MEN MEN...


Kommentarer
Postat av: linh to phuong

hej! dubbelring tävlingen är nu avslutad, vann du? kolla in här: http://madebylinh.blogg.se/2011/april/dubbelringtavling-avslutad.html#comment om du inte vann så kommer det flera chanser ;) kramisar!

2011-04-03 @ 20:05:26
URL: http://madebylinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0