Grattis på ettårsdagen!! + outfit &... ni får gissa (a)


Idag fyller min blogg ett år! Grattis till min blogg<3! Bloggen är ett helt år nu och jag har skrivit 424 inlägg på detta år, yeeyh!

I förrgår hände en kul grej, kan ni gissa vad det är om ni ser på bilderna nedan?:P

Ser ni vad det är? Ni får en ledtråd till nu:

Nu vet ni nog vad det är:D, nämligen en...

... ny cykel!!! Det är inte varje dag man får det kan jag säga, är super nöjd med denna fina sak<33!

Här är två bilder då jag cyklar på denna cykel för första gången<3.

Fotograf - Wilma Berglund  Modell - Wilma berglund  Kamera - Nikon D3100 (dagens outfit)


Dagens outfit: leolinne - lindex   tights & ringar - H&M skärp - ? Armband - ur&penn kortbyxor - hemmagjorda

Idag har det varit en kul dag på skolan, på morgonen fick årets femmor hälsa på i min klass. Och sen har det bara varit allmänt kul helt enkelt♥.

Kommentarer
Postat av: Tina

HEJ :D tänkte bara tipsa om en fototävling på denna blogg (Amanda och Alexandra i min klass) man kan vinna ett... eh.. färgfilter tror jag, (jag vet inte jag suger på kameraord:]) Här kommer länken i alla fall:

www.exposure.blogg.se/category/foto-tavlingar.html kramar /Tinaaa :D:D:D

2011-04-28 @ 15:29:25
URL: http://ellaotina.blogg.se/
Postat av: lovisa

är det nå konstigt på mmin blogg om det bara står 178?!?!?!?! för du hade ju typ 424?!?!?!

2011-05-01 @ 10:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0