Matildaaa!!!!


Hej!

Idag har det varit en fantastisk dag! Idag har Matilda hälsat på i Umeå! Hon bor ju i vanliga fall i Linköping, men idag så hälsade hon på på våran skola! Ingen på skolan viste att hon skulle komma, hon dök bara upp, och gissa om man blev glad, att få se sin bästa vän igen efter några månader!

Jag kom in i skolan ganska tidigt på morgonen och väntar mig en helt vanlig dag idag, och så ser jag en tjej som går i korridoren som liknar Mattizz, såklart så skyndar jag mig in i kapprummet för att lämna min väska och jacka, och i kapprummet så ser jag min bästis skor. Och jag börjar skynda mig att ta av mig ytterkläderna  för att springa och kolla om det verkligen är Matilda. Och när jag väl kommer fram till rummet där Matilda är så ser jag hon och börjar krama hon. Jätteroligt att hon är här, verkligen!

Jag har inte haft så här kul på länge i skolan, tänk att det blir sådan stor skillnad med bara en enda person. Men seriöst det blev verligen skillnad på skolan, allting blev mycket roligare.

Matilda du MÅSTE flytta tillbaka igen, skolan var hundra gånger bättre när du var där<333

Kommentarer
Postat av: Matilda<3

ja det var jätte svårt att hålla mig i flera månader!!!:O

JAG HAR VERKLIGEN SAKNAT ALLA!!! När jag var på skolan så kände jag att det här är mitt hjärta den skolan kommer finnas i mitt hjärta enda till jag dör!!<33

Du är min bästa bästa vän och det kommer du alltid vara enda tills vi blir vuxna!!!!:D<33333

Önska att jag kunde flytta tillbaka men jag kommer att hälsa på ofta! (hoppas jag!)<3333333

2010-10-29 @ 18:52:55
URL: http://mattizzz.webblogg.se/
Postat av: A L M A S F O T O ♥

sv; kollar på idol, själv då ? :)

2010-10-29 @ 20:23:18
URL: http://HTTP://ALMASFOTO.BLOGG.SE
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: just nu kollar jag på idol :) själv då?

2010-10-29 @ 21:01:28
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0