Min klass

Nu kommer några bilder på min klass från då vi sov över på skolan:

Här sitter Sanna, Melicia och Pernilla:)

Och här sitter Hampus och Lovina (båda är oseriösa på bilden)

Och här är lite gott som några av oss hade med oss:P

Haha, och här är coolingen Max  :P

Och här är en till cooling:P


Hej! Alla ville inte vara med på bloggen så alla i min klass är inte med på bild. Vi for ju till megazone och körde några banor där. Haha, mitt lag kom sisst:P. Men det var kul. Efter det åt vi ju McDonald´s och åt. Sen for vi till skolan och såg film, och sedan körde vi en lek och sen såg vi prao-filmerna, det var kul att se vad alla hade gjort på sitt jobb. Och sedan lekte vi mörker-kurragömma. Jag somnade kl ca 03.00-03.30. Men vi skulle ju vara utanför skolan kl 8 på morgonen, så vi vaknade ju typ halv 8. Och nu sitter jag här med Melicia, hon ska sova här och det blir nog kul<3. Vi två är LITE trötta just nu (A)

Kommentarer
Postat av: Matilda<3

ÅÅÅH, VAD JAG ÖNSKADE ATT JAG VAR MED!!!!:P:D:D<333

Gud vad jag saknar err!!!!!!!!!

2010-11-22 @ 18:41:38
URL: http://mattizzz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0