Mina kort-byxor<3333



Hej hej. Nu har Tina just åkt hem. Som sakt så har Tina följt med mig till skolan idag. Jag hoppas du Tykte att det var kul. Idag på skolan så  har jag och min klass spelat bränn-boll. Mitt lag vann, hihi:). Idag har jag verkligen varit trött. på rasten då körde vi körre-jömma med dunk på skolan. Det var kul. Ja just det ni ska få se vilka kläder som jag köpte i lördags.



Jag gick en snabb tur på H&M med pappa i lördags. Det var dom där kort-byxorna som jag ville ha jätte gärna, och nu är dom mina:). och dom vita byxorna dom fick jag av mina kusiner, tack sååå mycket♥. Och så var det ett par svarta tights också<3333333333. Ja men hejdå och Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0