Midsommarafton+grillning=underbart♥


Jamen hejsvejs allihopa. Idag äre ju midsommarafton. Jag har varit på ett ställe som man gör ungefär som man brukar göra på midsommarafton, typ dansar, äter och har trevligt. Efter dansen så for jag Maj-lis, Sture och mamma till en liten sjö. Jag hade inte badkläder med mig men det var såå varmt i vattnet. Jag tror att jag ska börja ta med mig badkläder var jag än far. Och nu så grillar vi och lysnar på julolioglezias (Stavning?). Snart så ska vi äta i kvällssolen grillad mat. Jag ÄLSKAR att vara i skåne♥. Men det är superbra hemma oxå. Hejdå. Ps: är lite nyfiken vad ni har gjort på midsommarafton, skriv gärna en kommentar och berätta lite. Love you:ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0