Bildlöst inlägg

(jag har inga bilder på denna dator) Hejsvejs alla super människor, idag så kom jag hem från lägret, det var jätte kul där. I mitt rum sov Julanda, Melicia, Lovina, Sanna, jag och Sophia. Men sissta natten så flyttade en tjej som heter Melissa in i vårat rum, det var toppen. Igårkväll så var vi uppe lite senare än vanligt, okej inte så jätte sent men kl 3. Ah och då somnade vi, och på morgonen hade några ledare smygit in i vårat rum kl 08, 45 och dom började helt plötsligt spela typ trumpet och massa andra hämska instrumen, jag blev hur rädd som helst! Jag typ hoppa upp från sängen och, ja ni fattar. Och kvällen innan så gick vi spökvandring, AS KUL! Hoppas ni orkar läsa allt detta, hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0