Valborg♥



Hej kom just hem efter skolan. Idag är det ju valborg. Jag och Mamma ska till våran gamla granne♥. Vi ska grilla och mysa. Det blir kul! Jag brukar i vanliga fall rida på fredagar men min häst hade blivigt skadad:(. Ni ska få se bilder sen på min häst Jerry. Jag gillar den här bilden den ser som lite härlig ut♥! Vad ska ni läsare gjöra på valborg? Hoppas ni får det kul<3
                                                                                                                  

Kommentarer
Postat av: Jannica Berglund

Hej gumman!



Vad fin blogg du har gjort! Ja visst blir det härligt att fira Valborg tillsammans och sedan en mysig helg!

Kram hjärtat<3

2010-04-30 @ 13:50:14
Postat av: Mattiz

Jag ska fira med Lovina jag och mamma ska äta middag hos dom =D

2010-05-01 @ 09:17:02
URL: http://mattizzz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0